URBAN GARDEN doo Beograd-Ostružnica
Mesto: Beograd-Ostružnica | Ulica i broj: Savska 2j
Šifra delatnosti: 8130 | Naziv delatnosti: Usluge uređenje i održavanja okoline
Matični broj: 21075302 | PIB: 108827230
Web: urbangarden.rs | Telefon: +381 66 40 40 30 | Email: info@urbangarden.rs
Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici Urban Garden prihvatate Uslove korišćenja i kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. Urban Garden zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe Urban Garden internet sajta. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi).
Urban Garden doo Beograd zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Predlažemo da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.
Sadržaji objavljeni na internet sajtu Urbangarden.rs, vlasništvo su Urban Garden doo Beograd i mogu se upotrebljavati samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.
Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.
– Ometate ili onemogućavate bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja
– Objavljujete ili prenosite na internet sajt svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Takođe materijal kojim možete inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima.
– Dajete netačne informacije koje se tiču ličnih podataka u vašem profilu
– Koristite tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljate da istupate u ime trećeg lica, firme ili organizacije
– Bavite se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem
– Modifikujete, ometate, presrećete ili hakujete internet sajt u cilju njegovog onesposobljavanja
– Koristite specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta
Ako prekršite bilo koji od ovih Uslova mi Vas možemo sprečiti da koristite ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou. Mi možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da Vas prijavimo nadležnim državnim organima, pošaljemo upozorenje ili podnesemo tužbu.
U ime Urban Garden doo obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Urban Garden doo odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na stranici bezbednog plaćanja izvršite plaćanje VISA, MASTER, MAESTRO, AMEX ili DINA karticom. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email nakon izvršenja plaćanja.
Sva plaćanja će se vršiti u srpskoj valuti – dinarima (RSD). Iznos za koji će račun vaše kreditne kartice biti zadužen dobija se konverzijom cene u evrima u srpski dinar prema zvaničnom kursu Narodne banke Srbije. Prilikom zaduživanja vaše platne kartice, isti iznos se konvertuje u lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost blage razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon potvrde narudžbenice na šalteru banke ili pošte izvršite uplatu iznosa sa narudžbenice na naš račun. Svi detalji kako da popunite uplatnicu biće vam automatski poslati na email nakon što potvrdite narudžbenicu.
Ovaj način plaćanja podrazumeva da nakon što potvrdite svoju narudžbenicu, putem svog e-banking naloga izvršite plaćanje iznosa sa narudžbenice. Svi detalji u vezi plaćanja biće vam automatski poslati na email po vašoj potvrdi narudžbenice.
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom. Samo, manji broj proizvoda je moguće platiti pouzećem. Ukoliko naručite nekoliko proizvoda od kojih samo jedan ima mogućnost plaćanja pouzećem, pošiljka neće moći da se plati pouzećem. Samo pošiljke u kojima se svi proizvodi mogu platiti pouzećem se mogu platiti na ovaj način.
Sve cene prikazane na internet prodavnici su sa uračunatim 20% porezom na dodatnu vrednost (PDV).
Dostava se naplaćuje posebno. Budući da cena dostave nije uključena u cenu proizvoda bitno je da kod kupovine naglasite da želite tu uslugu i ona će biti aktivirana.
Sva poručena roba biće dostavljena na adresu kupca u roku od najviše 3 radna dana. U slučaju da kupac živi u stambenoj zgradi kurir je obavezan da robu dostavi do ulaza u zgradu, dok kupac mora organizovati dalji prenos pošiljke do svog stana.
Kurirska služba će najviše dva puta pokušati da izvrši dostavu. Ukoliko ne pronađe kupca na navedenoj adresi i ne uspe da s njim stupi u kontakt putem navedenog broja telefona, porudžbina će biti poništena. Ako je u pitanju porudždbina koja je plaćena online (karticom banke), kupcu će biti vraćen novac.
Pre predaje poručene robe kurirskoj službi, naši zaposleni detaljno će je proveriti i osigurati da na njoj nema vidljivih oštećenja. Roba će biti pakovana na način koji sprečava njeno oštećenje u prevozu. Prilikom preuzimanja robe od kurirske službe, kupac je dužan da je pregleda i za sva eventualna oštećenja uloži prigovor licu koje vrši isporuku. Naknadne reklamacije ne mogu biti uvažene.
Usluga se obračunava po cenovniku u zavisnosti od količine i gabarita kupljenih proizvoda kao i uslova na terenu.
Prilikom isporuke robe potrebno je da platite samo iznos narudžbenice koju ste dobili na email ako ste prilikom kupovine odabrali “plaćanje pouzećem”.
Ukoliko je kojim slučajem naplaćen drugačiji iznos predlažemo da nas kontaktirate putem emaila office@urbangarden.rs ili na telefon iz narudžbenice.
Dostava naručenih proizvoda iz narudžbenice se obavlja odmah ako je plaćanje pouzećem, ukoliko je virmansko po evidentiranju vaše uplate.
Ukoliko ste naručili robu i plaćate pouzećem potrebno je da izvršite plaćanje kuriru prilikom preuzimanja pošiljke, odnosno ako ste plaćanje izvršili virmanski potrebno je samo da preuzmete paket. Cena dostave je uračunata u otkupninu.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) Urban Garden odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost Urban Garden-a ne postoji ako isporučena roba:
Garancija predstavlja izjavu proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je to propisano Zakonom. Dokumentacija za ostvarivanje prava po osnovu garancije se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda.
Ukoliko davalac garancije predviđa da se za ostvarivanje prava mora registrovati ili ulogovati na određeni sajt, potrošač je dužan da postupi po uputstvima davaoca garancije, kako bi ostvario pravo na istu.
Za uređaje za koje proizvođač ne nudi posebne pogodnosti (npr. ispravno funkcionisanje stvari u periodu dužem od 2 godine) Urban Garden nije u obavezi da izda garantni list. Garancija predstavlja voljni korak izdavaoca (proizvođača ili trgovca) kojim on nudi posebne pogodnosti za potrošača, ali isključivo veće od zakonom predviđenih.
Urban Garden ne daje garanciju na biljke!
Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine:
Urban Garden ne preuzima nikakvu odgovornost za podatke na računaru, hard disku ili bilo kom drugom uređaju koji služi za smeštanje podataka.
Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.
Važna napomena: Obratite pažnju na uslove koje proizvođač propisuje u garantnom listu izdatom za ispravno funscionisanje stvari u periodu dužem od 2 (dve) godine, jer je moguće da kao poseban uslov koji kupac mora da poštuje bude navedeno i čuvanje ambalaže.
Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini dobićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.
Nakon toga Urban Garden o svom trošku šalje reklamiranu robu u ovlašćeni servis koji je jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije. Ako se reklamacija ulaže za veće uređaje bele tehnike, ovlašćeni servis će o trošku Urban Garden-a izađe i na teren radi utvrđivanja nesaobraznosti i eventualne popravke.
Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Robu pristiglu sa servisa, a za koju je reklamacija prihvaćena, naša firma vraća kupcu, bez troškova za kupca.
Potrošač je dužan da popravljenu robu preuzme ili omogući njeno dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje – isporuku. Nakon isteka tog perioda Urban Garden ne preuzima nikakvu odgovornost za datu robu i roba može biti predata na recikliranje.
Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisera.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Urban Garden-a potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisera isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu, a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.
Urban Garden će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, odnosno do prijema proizvoda kog kupac vraća.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona 066 40 40 30 ili nam na email adresu: webshop@urgangarden.rs pošaljite fotografiju računa, Vaše ime, prezime, broj telefona i broj dinarskog tekućeg računa.
Povraćaj srestava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Urban Garden internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, MASTER, MAESTRO, AMEX ili DINA metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima internet prodaje, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata Urban Gardena ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu, o trošku pošiljaoca.